Zamieszczone przez Piotr AMP
Problem z rozrządem 1.4 tsi
Zwiń
X
-
2004 Renault Thalia 1.4 RT,
2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
2009 Renault Clio MTV 1.4
2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów
-
-
rozmawiałem z kowal'em 2002, także za tydzień zrobimy małe multikino hd z moją CAXAkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
To i ja się dopiszę, ale pewnie wiele to nie wniesie:
1. Data produkcji: 07/2009
2. Awaria TAK/NIE: NIE
3. Awaria nastąpiła od przebiegu: –
4. Przebieg całkowity: 22kkm
5. Okresy międzyprzeglądowe: pierwszy 1600km po ok 2 tygodniach, drugi chyba 16kkm, po ok 20 miesiacach
6. Stosowany olej: Motul Specific 504.00 507.00 5W30
7. Bierze olej NIE/TAK- ILE? -: Nie bierze
8. Typ pokonywanych tras: więc tu bedzie opis, bo ciężko to zaszufladkować. Auto pierwsze 5kkm pokonało w przeciągu 2 tygodni, znakomitą większość na autostradach. Potem większość to miasto z małymi wypadami poza miasto i jedną trasą Londyn-Gdańsk-Londyn, gdzie tempomat był ustawiony na 160km/h (gdzie się dało), a i były w miarę długie momenty ile fabryka dała. Po tej trasie głównie miasto, rzekłbym 80/20.
9. Styl jazdy: raczej spokojny (jak to w mieście), choć czasem pociągnę i do 6kobr.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Ceed1winni 77. Najpierw piszesz "5. Okresy międzyprzeglądowe: pierwszy 1600km po ok 2 tygodniach" a następnie "Auto pierwsze 5kkm pokonało w przeciągu 2 tygodni". Bez sensu.
[ Dodano: Pon 12 Mar, 12 13:29 ]
Zamieszczone przez loydPrzez pierwsze 2 tygodnie przejechał 5 kkm, w tym zrobił pierwszy przegląd po 1600 km.
[ Dodano: Pon 12 Mar, 12 13:30 ]
Zamieszczone przez idasI nawet przy pilowaniu autostradowym nie bierze nic a nic oleju?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kris75W Moim 1.4 tsi użytkowanym normalnie tzn. troche trasy troche miasta oszczędna jazda przez okres roku (15.000) dolarem niecały 1 l. OlejuPozdrawiam
Piotr
Komentarz
-
-
ja zwruciłem uwage jak mój startuje przez ostatnich kilka dni i przy temp. w zakresie 5 do 10 stopni odpala tak samo jak byłem w górach i stał w mrozie około -10 stopni a wymiane nastawnika miałem kilka tygodni temu.
Wiec stwierdzam że w moim przypadku wymiana nic nie dała (chociaż na samym poczatku wrażenie miałem inne - może autosugestia zadziałała).
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loydWłaśnie oddałem furę na przegląd i zwróciłem uwagę na głośną pracę silnika (jak na filmikach).
Słuchał mechanik i jakiś doradca serwisowy - obydwoje zgodnie orzekli, że te silniki tak pracują i koniec.
rzekłbym nawet, że po wymianie oleju odpalił tak samo cicho jak za pierwszym razem - gdy go kupiłem
po wszystkim odjeżdżałem lekko zażenowany, bo myślałem że pół auta mi wymienią na nowe ... a tu nic :lol: nawet przewody paliwowe były całe i dobrze się wszędzie trzymały :wink:
Zamieszczone przez zbigniew147może autosugestia zadziałałaSPOT Poznań:
.....
ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY
Error 503 Wojtas Unavailable :P
Komentarz
-
-
A czy mozna od ASO zadac takich opini na pismie?
Ew. czy robili wam wpisy do ksiazki o tym, ze "klient to zglaszal, ale my mowimy ze silnik ma tak chodzic"?
Ja jestem przeczulony na slowne gadanie i lubie miec wszystko zapisane
Nie slyszalem zeby komus sie silnik popsul. Mnie bardziej interesuja terkoczace przewody paliwowe i w razie gdyby ASO powiedzialo, ze jest ok, to chce tez jakas notke z data.VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
-
idas, ale jak otwierają zlecenie to jest w systemie, że zgłaszałeś taką "usterkę"kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
A to ja też się zapiszę do Waszego klubu.
Mnie za to znowu zaczynają wk... wysokie obroty po uruchomieniu w miarę ciepłego silnika. Zima był spokój, wraca wiosna i się zaczyna!2004 Renault Thalia 1.4 RT,
2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
2009 Renault Clio MTV 1.4
2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MarcinoooLudziska nie szukajcie na siłę problemu... :roll:Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
Mnie też powiedzieli że TTM....
I w sumie wiele postów z tego wątku miałem za jakieś szukanie dziury w całym...
Ale od jakiegoś czasu mam okazję obserwować zimne i ciepłe starty innego silnika 1.4 turbo, nie jest to TSI.
Powiem tak - niektóre starty Octavii 1.4 TSI przy tamtym - to jakaś porażka. Tam takiego klekotu nie słychać. Tam też jest hydraulika zaworów, też jest łańcuch. Zaczynam mieć wątpliwości czy ktoś nas/mnie nie robił w trąbę....
A jak się poważnie coś posypie przy 80-90 tys to i tak klient przyjedzie i zapłaci za wymianę czego trzeba.
Bo to nie jest 1.9 TDI, które się naprawi w każdej wiejskiej szopie
Tym bardziej na autobild.de znów się pojawił artykół dot. problemów z 1.4 TSI - pewnie nasz autoświat przedrukuje temat za tydzień,dwa,trzy....
eh.
Komentarz
-
-
No i dzisiaj po uruchomieniu auta z ciepłym silnikiem (po trasie z Władka do Kielc), usłyszałem łańcuch.
Nie był to taki dzwięk jak przy problemach z nastawnikiem - coś w rodziaju dzwięku jaki wystęuje przy jeździe na rowerze jak się kręci pedałami do tyłu. Trwało może z 1 - 2 sek. i przestało. Wyglądało to tak, jakby łańcuch się naciągnał na początku.
Zobaczymy co dalej - w tym sezonie mam w planach zrobić CRO kolejny raz i chyba wymienię napinacz z rozrządem .....
Komentarz
-
-
Mam do przekazania newsa z serwisu: we wrześniu 2011 z winy terkotania miałem wymieniony tzw. napinacz rozrządu - terkotanie ucichło, a było już tak, że potrafił do minuty terkotać. W lutym terkotanie wróciło, a jako że mi się gwarancja skończyła, to zaczęły się schody. Teraz mówią już nie o napinaczu, ale o nastawniku, a może to kilka innych możliwości... Super, będą teraz za moją kasę testy robić....
U kolesia w serwisie na biurku widziałem maila ze Skody Auto Poland, odnośnie innej CAXY: ten sam objaw, zalecona wymiana nastawnika.
Generalnie, nie wyobrażam sobie użytkować samochód z tym klekotem (jak odpalam, to kojarzy mi się C330). Więc muszę to zrobić. Koszt, przy dobrej woli Skody: 1500-2000 zł!!!! Wiadomo, że jak są jakieś stuki, to jakaś część dostaje w tyłek. A zatem trzeba się liczyć z obniżoną trwałością silnika i możliwością wymiany np. rozrządu za 100 tyś. - mechanik z serwisu, który też jeździ CAXĄ po cichu potwierdził mi moje przypuszczenia - koszt? Aż się boję pomyśleć.
Dlatego radzę wszystkim, którzy mają takie objawy, szczególnie tym, co mają jeszcze gwarancję: jedźcie to wymienić.
PS: terkotania z waszych filmików to normalna praca silnika. Postaram się pokazać Wam, jakie terkotanie jest "fe"...
Komentarz
-
Komentarz